Monday 24 October 2011

Födelsedagsextravaganza!

När jag kom hem från jobbet väntade trevligt födelsedagsfirande! Av maken min fick jag en väska,


Fredrik Steens 3 böcker,



Och ett lila mobilskal.


Sen kom E och D över med present också. Jag fick en hundalmanacka (Dusk var inte så jätteförtjust i den måste jag säga)!


Men det var ju inte bara en almanacka, dem hade ringat in ett datum. Någon som vet vad det är som händer 12/5-12 ? Det som händer är att jag ska springa Göteborgsvarvet för andra gången, woot woot!



Sen av mina snälla kollegor fick jag vattenflaskshållare


Och vindtäta handskar, jiha - fit for fight!



Mark lagade en smarrig middag också. Lax med potatis och kall sås, mumma.


Såklart fick jag en födelsedagstårta också. En chokladmousse-tårta men lattesmak. Den var god men väldigt mastig.


Pwease pwetty lady dont eat me.....


Sen fick jag ju som sagt cykeldator av mamsen och av brorsan fick jag träningskläder. Helt klart lyckad födelsedag. Nu ska jag slappa och sen soooooova sööööööttt.

Herrå!

No comments: