Sunday 25 December 2011

Hittat tillbaka

Ännu en trevlig jul är avklarad. God mat, trevligt sällskap. Förutom Svea som fick för sig att kissa inne på mammas matta. Lite väl respektlöst kan jag väl tycka. När vi kommer hem kommer hon inte få träffa kompisar, gå ut, kolla på TV eller få något lördagsgodis! Någon måtta får det vara på det hela. Hon måste lära sig att hennes handlingar har konsekvenser. Tror dock att hon gjorde lite revolt över att hon inte fick några julklappar (att hon kissade innan julklappsutdelningen är en annan femma) ...

Efter två dagar av konstant ätande är jag så mätt att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Imorgon blir det till att fasta.

Eller.
Kanske.
Inte.
Alls.

GOD JUL på er förresten!

Munchkin har hittat tillbaka till sin rätta plats vid läggdax. Bredvid mig i sängen spinnandes.

No comments: