Friday 10 June 2011

Vinnare

Under veckan som gått har hundtränaren Fredrik Steen haft en tävling på sin hemsida (http://www.fredriksteen.se) där man har fått tävla om platser för att få träna sin hund med honom.

Jag har varit inne hela veckan och letat koder på hans sida. Så plötsligt hände det! I onsdags! Jag hittade en kod, ingen annan hade kommenterat än (de två första vann en plats), snabb som en vessla skrev jag ner uppgifterna! Adrinalinet rusade! Sen så hängde sig min webbläsare så typ 15 pers hann före mig. Gissa om jag var deppig? Och arg!

Men sen hände något trevligt igår. BÄSTASTE Emma hade börjat engagera sig i detta också och letade på Fredriks sida också! Så igår hitta hon en annan kod och vann en plats åt Svea! Jiiiiihaaaa! Vi kommer upp till Stockholm till den 26 Juli!

Grattis till oss! Tack Emma!

Yay!

Ops måste skynda till bussen nu... Eeeeeep!

No comments: