Monday 19 September 2011

Roliga inköp

Det som är roligt med att köpa saker till mig själv är att restprodukterna ofta kommer till användning. Köpte min cykel igår (jiiiiihaaaaa!) och då självklart en cykelhjälm också, dvs Dusk fick en ny säng. Win win situation!




Här är min fräsiga cykel! Visst är den tjusig? Det är en hybrid racercykel som ska ta mig runt Tjejvättern 9 Juni! Har inte kunnat cykla något på den än dock. När jag och Emma körde hem den (i bilen då) så började det spöregna ute så det kändes inte helt 100 att cykla då. Ska se om jag hinner med en sväng ikväll innan det blir mörkt. Har inga lysen på den så vågar bara cykla när det är ljust.



Ikväll ska jag ut och demonstrera! Höj lärarnas löner - nu! Upp till kamp kamrater! Alla ni som bor i Göteborg bör masa er ut. Det behövs en förändring. Det ska skrivas nya avtal våren 2012 så det är viktigt att sticka ut näsan nu och kräva bättre villkor.

No comments: