Thursday 21 February 2013

Djurförbjud

Nu ska det hända grejer här hemma! Eftersom det (förhoppningsvis) inte är så lång tid kvar tills Dobby kommer så får djuren inte längre vara i sovrummet. Blir så himla mycket katt- och hundhår där inne och jag vill inte veta av det! Så idag har grinden används flitigt.

Katterna har inte fattat än att de kan hoppa över grinden om de vill komma in, hoppas att de inte kommer att komma på det heller! Får se hur mycket mjauande det blir ute i vardagsrummet inatt bara...

Har börjat förbereda saker till väskan vi ska ha med oss till förlossningen också. Plockat fram lite kläder till Dobby och i alla fall börjat fundera på vad jag ska ta med till mig själv. Är så inställd på att gå över tiden 2veckor, så gött som bebisen verkar ha det i magen, så känner mig inte så stressad med att packa faktiskt! Det kommer när jag orkar helt enkelt!

Nu ska jag kolla på Tv, tjingeling!

No comments: