Thursday 31 March 2011

Ny Stig Helmer film

När jag kollade mig själv i spegeln imorse trodde jag för ett ögonblick att jag var på en filminspelning för en ny Stig Helmer film som jag skulle spela huvudrollen i. Men det var bara natten som spelat ett grymt spratt med mig. Jekla virvlar!

Natten i övrigt var väldigt skum. Djuren har väckt mig om och om igen. Trodde jag skulle få sova en HEL natt (haft lite svårt att sova pga grubblande) efter gympasset igår (snabb gång + LÖPNING 70min - 9km). Men Dusk höll på att stoppa tassarna i ansiktet på mig så jag skulle vakna. Munchkin sprang omkring och jamade. Hunden fick för sig att stoppa nosen i mitt ansikte och GNY runt 5:30 för att hon ville gå ut. Mark tog ut henne till slut så jag slapp det imorse. Kunde sova 30min extra moahahaha!

Känner på mig att jag behöver springa till nästa buss så dags att sluta blogga, eeeep!

No comments: