Saturday 9 April 2011

Alkohlistmöte på vagnen

Så jag och Svea fick ju åka till Gamlestadstorget idag. Så när jag gick på vagnen satte jag mig längst bak med henne. Sen när vi kom till centralstationen gick en alkis på och satte sig väldigt nära Svea. Han började talla henne lite på huvudet, men sen helt plötsligt tar han ett grepp om hennes huvud och jag ser hur han håller väldigt hårt som att han försöker göra henne illa.

Jag drog henne nära intill mig och fråga vad han höll på med. Fick som svar att han skoja lite med hunden bara. Vilken jävla idiot. Visst att alkisar alltid ska hålla på och klappa utan att fråga, men de ska fan inte göra min hund illa. Svea hade ju lika gärna kunnat gå in och försvara sig i den där situationen och bitit honom eller något. Fyfan va jag blev.

Tur att jag mötte på den trevliga Jack russel ägaren inne på rastgården, annars hade jag nog fortfarande varit arg! Jävla mupp.

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Ingen idé att vara uppe sent och "vända dygnet", har tagit på mig att arbeta öppning på måndag så jag måste gå upp senast kl. 5:00. Uuuuuuuäck!

1 comment: