Sunday 2 December 2012

1:a advent 2012

När det är 1:a advent ska man bara sätta i ett ljus i staken, eller hur var det nu?

Skulle beställa julgardiner från Ellos idag. Till min förfäran var jag tvungen att ha en order på minst 200kr. Suck och stön då gardinerna kostade 149kr. Fick sätta mig och försöka hitta någonting annat att spendera resterande pengar på. Till slut hittade jag ett par byxor till Dobby!

Men när jag loggade in hade jag tydligen 40% rabatt på hela min order, så då kom jag under 200kr igen! Suck och stön, har aldrig blivit irriterad på en rabatt förut. Efter att ha lagt till ett par byxor till och ett par mössor fick jag äntligen skicka iväg min order. Om jag visste innan att det skulle bli så bökigt att klicka hem ett par julgardiner hade jag nog struntat i det.

Ja, detta var dagens i-landsproblem.

Over and out.

No comments: