Tuesday 11 December 2012

Barnkammaren

Nu har vi börjat komma tillrätta med de flesta sakerna till barnkammaren (vilket är halva vårt sovrum då vi bara bor i en 2a). Mark ville bädda sängen idag för att ta lite bilder och skicka till sin mamma så då kan ju jag likaväl passa på att lägga upp lite bilder här!



Blev besviken på det nya bäddsetet som jag köpte på tradera som tyvärr inte var efter svenska standardmått så vi får nog köpa ett vagntäcke som det bör passa lite bättre till, nu ligger täcket dubbelvikt i påslakanet.


Snutten fick vara med på bild också!



Den lila väggen ska vi måla om i vitt sedan innan Dobby kommer (jag får tydligen inte ha kvar den längre).

Här kommer en något suddig och otydlig magbild också! v 28 + 2


Och nej, sängen är inte bäddad. Då tar det ju längre tid för mig att komma i säng när jag ska sova, eller nåt....

No comments: