Monday 7 January 2013

Äta upp mina ord

Jag får nog äta upp mina ord från förra inlägget om nyårsafton. Jag skrev att året inte kan bli annat än bättre eftersom jag påbörjade det med en redig förkylning.

Ack så fel jag hade. I lördags åkte jag på ryggvärk from hell. Vet inte om det är ryggskott eller foglossning eller något annat men ont som faen gör det. Blir ju inte bättre av att jag går omkring med x antal extra kilon på magen. Har i alla fall fått en akuttid hos sjukgymnasten imorgon så får förhoppningsvis svar då!

Är så trött på att ligga på soffan att jag håller på att krevera. Kan bara hoppas att detta går över snabbt så jag kan leva normalt igen. Åtminstone kunna gå på toaletten utan att vara rädd för att fastna där (ja, igår morse kom jag inte upp från toaletten och Mark blev tvungen att komma och rädda mig, värdigheten sjönk smått...).

No comments: