Tuesday 29 January 2013

Sköljmedelsdilemma

Är det bara jag eller ser dessa inte likadana ut!? Jag minns nämligen att när jag ifrågasatte min man om varför han inte slängt den gamla förpackningen (utan ställt den på byrån i hallen) så sa Mark att han sparade den för att veta vilken han skulle köpa. Jag tycker inte dessa två ser ut att vara likadana? Men det kanske bara är jag som är petig... Får se om han lyckas bättre med shoppingen nästa gång, hmpf!

Känns som att det var längesedan jag skrev ett inlägg. Har väl inte hänt så mycket på sistone helt enkelt!

Nu är det i alla fall mindre än 5veckor kvar till beräknade födelsen, spännande! Och imorgon ska jag gå på den första föräldragruppsträffen (bättre sent än aldrig?). Har dessutom hela 8arbetsdagar kvar innan jag går på FL. Bara så ni vet! Tjingeling

No comments: