Thursday 1 July 2010

Glassigt

Här sitter en annan och glassar i sina nya Ullaredsshorts (och trosor!). Åååh vad det är skönt solen. Sommar, sommar och sol! Havet och vinden en doft av kaprifol!

Ska in till stan och köpa skärbräda som jag haft ögonen på några månader. Ska också införskaffa en disktraseploppgrej. En sån som man hänger upp disktrasan på dvs (för de som inte pratar muppiska får se bild sedan så de fattar vad jag bubblar om).

Klockan 13:00 ska Mark skriva kontraktet för vår gamla lägenhet. Ska bli så skönt att få det gjort nu, ett moment att slippa oroa sig för. Man vet ju inte vad som kan hända innan papprena är skrivna!

Om en vecka börjar jag jobba. Sjukt nervös, hur fasen kommer detta gå aye? Man kommer ju ha ett sådant jäkla ansvar. Men som jag intalar mig själv hela tiden, det kommer gå bra detta!

1 comment:

Daniela said...

disktraseploppgrejen is the shit! helt klart ett av de bättre köpen som gjorts :)