Saturday 3 July 2010

Matintresse

Mitt intresse för att laga mat har helt plötsligt väckts till liv igen. Idag till lunch gjorde jag egna hamburgare och dressing. Sedan till efterrätt blev det fruktsallad, MUMS!


Medan vi satt och åt fruktsalladen såg jag att vi hade 4st bananer som bara låg och blev övermogna. Varför inte baka bananbröd tänkte jag. Så gjorde jag det!

Hoppas det blir smarrigt. Har inte gjort bananbröd sedan jag gick i 9an. Vi får se om 40min.



Jag ÄLSKAR att det äntligen är riktigt varmt ute. Dock blir man genomsvettig så fort man ska göra något. Men det är en liten smäll att ta, ÄLSKA sommaren. Ska lägga mig och vila på sängen en stund nu tror jag. Har i princip lagat mat, ätit och diskat i ett sedan kl 11, och tagit ut Svea förstås. Phew, är helt slut.

No comments: