Sunday 28 November 2010

Saffranlicious!

Idag har jag och Emma bakat lussekatter. De blev RIKTIGT saftiga och goda! Mmmmmmmums.

Kan tipsa alla att gå och se nya Harry Potter filmen. Den var väldigt bra! Ser fram emot den sista filmen nu. Hörde dock att spelet inte skulle vara så bra. Tror nog att jag hoppar över att köpa drt!

Tidigare under dagen idag åkte jag till djuraffären och handlade löpskydd till Svea. Hon är så söt i sina "trosor". Skulle ha köpt ett vintertäcke till henne också, men självklart så hade dem det inte i svart. Kanske kommer till affären på tisdag om vi har tur.

Sedan åkte jag till Hornbach för att köpa lite julpynt. De hade inte så mycket som jag hade hoppats på. Köpte iallafall två fina stjärnor att ha i köket. Eller Emma köpte dem. Mitt kort fungerade inte. De hade problem med sina kortmaskiner, bara vissa kort funkade. Det blev smått kaos kan jag ju berätta. Kön till bankomaten utanför var väldigt lång (om jag inte varit så irriterad hade jag tagit en bild och bloggat om det direkt).

Är så trött att jag inte riktigt vet om jag orkar ta mig till sängen eller om jag bara ska sluta ögonen här på soffan om slumra in.... zZzzZzz

No comments: