Saturday 6 November 2010

Stor bebis

Ok jag kanske måste erkänna det nu. Min bebis är ingen bebis längre. Dock är det roligt att se valpigheten i hennes stora kropp. Nog därför jag har svårt att komma underfund med att det är en stor hund vi har nu.

På tal om stora hundar..... (hade först skrivit bebisar men tog bort det så inga missförstånd skulle uppstå!)

I torsdags hade jag och Mark en myskväll med god mat och nya Robin Hood filmen. Den var bra. Tycker det var kul att se en annan aspekt av karaktären!

Igår hade vi fredagsmys med mumsig mat och E & D här. De hade inte sett första Harry Potter filmen så vi kollade på den. Emma måste se alla HP filmerna innan den 6:e kommer ut på bio så hon kan följa med på premiären! Mohahaha

Vad skönt det är med helg! Idag ska jag dega i soffan och kolla på TV serier och filmer. Ska börja med Toy Story tror jag. Länge leve lördag! Hipp hipp hurra!

No comments: