Tuesday 23 November 2010

Snögubbe!

Att stå och vänta på bussen är ju skittrist! För att få tiden att gå så passade jag på att göra en snögubbe. Synd att jag inte hittade något som kunde vara armar etc. Mannen som stod inne i busskuren och väntade på bussen kollade konstigt på mig. Tror han också ville göra en snögubbe men vågade inte riktigt släppa loss.

Haft en väldigt trevlig morgon. Gick upp 6:30 och tog ut Svea på en långpromenad på ca 45min. Kom hem och fixade frukost - kaffe, yoghurt och smörgås. Denna förtärdes medan jag lyssnade på Morgonpasset i P3 (LOVE). Maken vaknade och satte sig med en kopp kaffe så vi fick en liten stund på morgonen då vi kunde prata, var riktigt mysigt. Gjorde mig iordning och sen iväg till bussen.

Önskar att alla vardagsmorgnar kunde vara såhär. Men det blir det bara när jag börjar 9:00. Vilket jag gör 1-3ggr/vecka. Det är synd. Känner mig på mycket bättre humör än vad jag brukar på morgonen. När jag går ut med Svea det första jag gör så vaknar jag till och blir piggare. Skönt att vara på väg till jobbet i ett vaket tillstånd! Näe nu ska jag av bussen, ha en bra dag alla!

No comments: