Monday 3 January 2011

Pernilla i gatan...

... vad ont det gjorde! Avklarade årets första halkning. Tur i oturen så slog jag i rumpan/ryggen på den sidan jag INTE har ont. Hade nog tuppat av om jag landat på min inflammation. Ser ni vilket nummer bilden fick också? Det kommer bli en djävulens dag kanske...

Nyår blev väldigt trevligt! Blev väldigt god mat och gott sällskap. Har inte riktigt hunnit (läs: orkat) blogga i dagarna. Igår var jag nämligen och såg den nya Narnia filmen, som var väldigt bra.Sen har jag också börjat spela bas i ett band så det har varit lite körigt på sistonde. Emma och David spelar trummor och gitarr! Sångaren är motsträvig så vi har inte fått honom att vilja giga med oss än tyvärr.

Om det är ett riktigt band? Såklart! Vi har tre groupies (Svea, Dusk & Munchkin) och en sångare/tour manager/caterer/passupp (Mark). Att vi spelar RockBand/BandHero har inget med saken att göra!

No comments: