Monday 21 February 2011

Munk

Jag föredrar munkar med choklad på. Men snart tar jag tusan ett bett av munken som ligger framför mig och tar upp hela divanen!

Sitter och kollar på BB premiären och förundras över folket som väljer att vara med. Försöker sätta mig in i hur de tänker när deltagarna presenterar sig själva. Vid flera tillfällen har jag kommit på mig själv med att ha hakan i golvet. Vad mycket stolta föräldrar det måste finnas där ute! Erm.....

Jag har alltid tyckt om Gry Forssell, eller ja iallafall inte ogillat henne. Men jag tycker inte att hon gör särskillt bra ifrån sig under denna premiär. Hon verkar väldigt nervös. En del "dumma" frågor, felsägningar, krystade frågor, stammande etc. Inte alls likt henne (enligt den bild jag hade av henne). Men det kanske bara är jag som ser programmet med väldigt kritiska ögon?

No comments: