Monday 28 June 2010

Fyfan va...

... trött jag blir på folk! Idag har jag blivit "tillsagd" av samma gubbe två gånger. Först så var han tvungen att säga till mig att plocka upp ordentligt efter mig när jag är ute och rastar Svea. "Det är ju så mycket barn som är ute och leker på gräsmattorna och rullar runt".

Detta har jag förståelse för och tog inte särskillt illa vid mig. Sa bara att jag självklart plockar upp efter henne etc. Men NU när jag var ute kom han fram igen och sa att jag inte borde rasta min hund just här på gräsmattorna. Jag skulle gå ut intill vägen eller upp högst upp vid kullen istället. Eftersom även om man tar upp efter sig så ligger det ju alltid lite kvar......

Först av allt rasta bredvid vägen med en valp är ju skitsmart.... Sen hinner jag inte ta mig dit innan hon kissar. Hon är ju för fan inte ens rumsren än! "Nej håll kisset inne nu lilla valp! Vi får INTE kissa på gräsmattan för det kommer KANSKE komma ett barn och sätta sig där innan det torkat!" Jävla idiot.

Välkommen till området!

No comments: