Sunday 27 June 2010

Vampyrbett

Ser ni hur jag har blivit biten av en vampyr!!??



Näe, ni kan andas ut. Det är bara Svea som har bitit mig. Idag när vi var ute så bet hon mig så mycket att hon fick mig att börja gråta (när vi kommit innanför dörren). Jag VET att hon är en liten bebis. Jag VET att hon bits för att hon inte vet bättre. Jag VET att hon inte biter mig för att skada mig. Men det är ju det hon gör. Allt kändes bara så hopplöst. Men efter jag gråtit en skvätt så kändes det bättre och lite hoppfullare. Hon kommer till slut vara en hund som man inte behöver skämmas för när man är ute... (:D)

Mark har varit och köpt anti-fästing medel idag. Hoppas det hjälper. Vi har hittills tagit bort två stycken fästingar (när jag säger vi så menar jag att någon annan har tagit bort dem medan jag hållt i Svea och varit kräkfärdig!).

Ska försöka läsa lite bloggar nu hade jag tänkt. Har inte läst dem på typ 3veckor så har en del att ta igen. Men först: dax för en kiss ute!

No comments: