Saturday 26 June 2010

Kräkis

Stackars lilla Munchkin kräkte hårbollar igår. Tyckte så synd om henne. Såg lite skumt ut så jag hoppas att det bara var hårbollar och inget annat. Hon har iallafall varit kräkfri idag (för er som undrade!). Hon fick en påse Gott & Blandat som tröst.

Igår tog jag mig i kragen och lagade midsommarlunch. Tyckte att jag kanske var lite väl midsommarkritisk först. Fyjäklar va gott det var! Varje gång jag äter sill frågar jag alltid mig själv varför jag inte äter det oftare!? Det är ju så smaskigt. Speciellt om man har färskpotatis och gräddfil med gräslök till. Nom nom nom.

Igårkväll lyckades jag klampa rakt ner i en nykissad pöl. Barfota..... Va mindre trevligt kan jag ju säga! Det ironiska var nog att detta hände medan jag gick och kollade så att hon inte hade kissat någonstans....

No comments: