Sunday 8 May 2011

Hjärngympa

Den här helgen har gått alldeles för fort! Hann inte ens blinka så var den över.

Lördags förmiddag (och fredag kväll efter gymmet) la jag mitt 1000bitars pussel som jag köpte på Ullared. Väldigt bra hjärngympa, lite trist när man lägger den sista biten dock! Får väl införskaffa ett nytt pussel nästa månad.

Efter pusslandet körde JAG till hundrastgården som ligger ganska nära oss och busa med Svea. Plockade bort årets första fästing på henne, den hade inte bitit tag i henne än med jäkligt äcklig ändå! Sen käkade vi ju turkiskt och gick på bio. Filmen var helt ok.

Idag har jag hjälpt E genom att läsa igenom hennes C-uppsats och ge lite feedback. Sen var jag ute och körde mer. Nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Känner mig lite rastlös.

Imorgon ska jag springa vårruset, 5km så det är inte alls farligt. Värre med Göteborgsvarvet som närmar sig med raska steg. Ber till gudarna att jag klarar mig runt innan höften ger upp helt! Näe, kanske ska lägga ner telefonen och försöka sova istället?

No comments: