Thursday 12 May 2011

Kaputt

Som sagt sprang jag vårruset i måndags. Mark hade tagit en massa bilder från när jag och Emma sprang vårruset men hans mobil gick sönder igår så dem finns inte kvar längre. Jag sprang iallafall på 28min så jag är nöjd.

Får dock se hur Göteborgsvarvet kommer gå! Är trots allt mer än 4ggr så långt. Testade att springa lite längre sträcka på gymmet igår. Ville se hur långt jag kom på 1h, landade på 8,5km. Var dock vääääldigt segt att springa inne på löpband. Men ett nästan ett måste att gå till gymmet så jag kan styrketräna lilla höften min (se bild).

Veckorna går så himla fort nu. Hinner inte ens blinka innan det blir fredag igen. Vet inte om det är bra eller dåligt? Känner iallafall att man lever. Varit helt slut idag, vilket iof mycket beror på orolig sömn. Vaknade flera gånger från någon konstig dröm och trodde att den utspelade sig i vårt sovrum... Kanske lika bra att gå och lägga sig nu?

No comments: