Tuesday 15 November 2011

Sovplats

Här ska jag sova inatt. Är på Hönö och ska sova på Hönö hotell för att jag är på facklig kurs. Lyx i vardagen!

Gick runt och kollade läget lite på ön förut efter kursverksamheten för dagen var över. Det var tyvärr mörkt ute så det var kanske lite svårt att se, men det var mysigt iallafall. Vacker orange/rosa/röd solnedgång såg vi också! Nästan varende kotte som var ute och promenerade på ön hade reflexväst på sig. Såg lite lustigt ut. Men hade inte varit fel att ha en själv, finns inte mycket gatubelysning + relativt mycket trafik på gatan + inga trottoarer. Varför har man knappt några trottoarer på Hönö!? Är ju livsfarligt.

Nåväl, snart ska vi äta skaldjursbuffé. Det kan ju inte bli dåligt när vi är på Hönö!? Förväntar mig färska goda skaldjur.

Kommer nog kännas konstigt när jag ska gå och lägga mig dock. Är inte alls van att sova helt själv såhär. Får se hur mycket sömn jag får! Jaja, dags att börja göra mig iordning för kvällen då, tjingeling.

No comments: