Thursday 10 November 2011

Vilket håll kommer det ut ifrån??

Yay jag har åkt på magsjuka! Drömde hela natten om att jag var magsjuk. Vaknade upp några gånger och mådde illa. Sen blev det fart när väckarklockan ringde och det var dags att gå upp.

Så här ont i magen har jag nog aldrig haft, sen feber ovanpå det också. Ligger i stabilt platt ryggläge så jag slipper att det vrids om i magen. Det gör det lite svårt att kolla på iPaden som är vid sidan av mig (kan ju inte ha den på magen av förklarliga skäl). Måstr dessutom ligga i sovrummet i sängen, blev utslängd från soffan. Tydligen skulle maken min städa, pfffft.

Han är inte på bästa av humör heller (nu när han måste städa allt själv när jag ligger och är sjuk). Det ringde på hemtelefonen förut och han svarade:

"I only speak english, do you still want to talk to me or are you just going to hang up on me!?" Den som ringde la tydligen på i andra änden, undrar varför... ? Fick iallafall mig att inse att jag kanske ska ligga ganska lågt idag och inte klaga allt för mycket. Ibland gäller det att vara taktisk.

Dessutom känns det väldigt roligt att få maginfluensa samma dag som brorsan och hans flickvän kommer ner från Sthlm över helgen.

Så.

Ovärt.

No comments: