Monday 3 May 2010

Bilder och Polka

För typ 45min sedan fick vi bilderna som togs av lägenheten. De blev väldigt bra (förutomenutavbildernasomjaginteärsånöjdmedmenallaandraverkartyckaattdenärbrasåjaghållertyst).

Ska bli spännande att se lägenheten på Hemnet imorgon, eeeep.

Det har kommit ut en ny Marabou choklad, så jag var tvungen att köpa för att testa. Har inte smakat den än, väntar tills Mark kommer hem så vi kan testa den tillsammans. Tror inte att han kommer att tycka om den dock, han är nämligen inte alls förtjust i mint!


Damn va stor den såg ut på bilden, ser genmanipulerad ut!

5 comments:

David | Feed Me A Stray Cat said...

Och vill du inte ha chokladen så äter jag gärna upp den ... ^^,

Panini said...

Jag skickar med choklad till dig med Emma imorrn :)

Daniela said...

Mmmmmmmmh.... Choklaaaaaad... På lördag har det gått en månad av godisstrejkande, hurra!!

Panini said...

Buuuuu! Godis är gott! :D

Elinor said...

Oh den måste ju vara sååå goooo!!! Jag måste också köpa den! En recension snart!!