Friday 7 May 2010

Oväntat besök :O

Varför kommer det aldrig oväntat besök när man vill att de ska komma?

Ringde precis på dörren, trodde det var Mark som hade glömt sina nycklar så jag öppnade glatt. Men det var ingen Mark som stod där. Det var en yngre tjej med sin pappa. De var tydligen JÄTTEintresserade av lägenheten och skulle komma området. Tydligen stod porten uppe där nere så de kom upp för att kolla om någon var hemma.

Väl här undrade de hur de skulle gå tillväga för att köpa lägenheten. När hon skulle kunna flytta in osv. Sen frågade hon om hon bara kunde få komma in och kolla på vardagsrummet och köket. Kunde ju inte direkt säga nej, eller?

Där står jag med smutsiga mjukisbyxor och mina grön/gula tåstrumpor.......... lägenheten ser ut som ett bombnerslag (ja jag överdriver liiiiite) också!

Jag får väl tänka positivt, det finns iallafall en person där ute som är intresserad av lägenheten.


Nu när jag skulle ta ett foto på min fot och ett överraskat ansiktsuttryck såg jag att det är hål i min strumpa!!! vafan!! Nu blev jag ledsen i ögat..

No comments: