Monday 17 May 2010

(Mar)dröm

Inatt vid 3-snåret vaknade jag upp för att Mark hastigt vände sig om
i sängen. Detta kopplade jag till att han försökte komma undan från
en hund som var påväg att kissa på honom. Vilket ledde till att
även jag vände mig hastigt i sängen och klarade mig undad hundkiss.

Natten var förövrigt väldigt jobbig. Kunde inte somna om efter
uppvaknandet vid 3, inte förrens efter kl. 5 iallafall. Sen var
katterna väldigt oroliga, de kunde inte riktigt hitta ro heller. Maken
slängde bl.a. ut dem från sovrummet runt 6-ish.

Men men, idag är en ny dag som bjuder på mycket äventyr!

3 comments:

Elinor said...

Jag har också sovit jätteoroligt inatt, kan det varit fullmåne tro? Drömde också massa konstigt om ögon... vet inte om du sett true blood, men jag drömde att folk hade sånna svarta ögon som dom har där, för att jag var hungrig... helt knäppt... haha

Daniela said...

Men alltså... Både jag och min lille katt sov också oroligt i natt. Hmm. Vad har det varit för speciellt med i natt??

Panini said...

Kanske var fullmåne trots allt....