Monday 11 October 2010

Busslös

Ser ni någon buss? Nej!
Varför? För att busschaufförer (inte alla men majoriteten!) inte fattar att folk vill kliva på bussar, speciellt om de springer som små gnuer för att komma på en buss som är 3min tidig!

Som tur var så var det en buss tidigare än den som jag egentligen skulle med, men ändå JÄVLIGT irriterande. Blir bara mer och mer sur på västtrafik och hur de behandlar sina kunder. Inte så konstigt att folk väljer att köra bil istället, hmpf!

Helgen har varit ganska extremt upptaget. Igårkväll runt 21 snåret satte jag mig ner i soffan och pustade ut. Sammanfattning av helgen:

Haft besök av Lotta (förlåt för att jag inte var hemma så mycket!).
Shoppat skjorta och graffiti nagellack.
Varit/hjälpt till på bröllop.
Varit uppe till 3:00.
Konstaterat att jag är för gammal för att vara uppe till 3:00!
Fått skjuts till hundkurs (Svea var så duktig så i bilen).
När vi kom hem kom jag på att jag glömt ryggsäcken på hundskolan så jag fick skjuts tillbaka för att hämta den (doh!).
Vinkat av Lotta och köpte muffins.
Mumsa muffins.
Storhandlat.

Nu är jag snart framme vid jobbet, baj baj!

No comments: