Monday 4 October 2010

Kanelbullens dag!

Jiiihaaaa! Kanelbullens dag idag! Hoppas vi kommer baka kanelbullar på förskolan idag, sånt gör man väl ändå på förskolan? Hoppas jag?

Idag känns det extra vintrigt, MÖRKT ute när jag gick upp. Kanske inte så konstigt eftersom jag gick upp kl 5. Man vet att man är uppe tidigt om ens hund nästan vägrar att gå ut och kissa för att hon vill sova...

En fördel med att ha börjat jobba är att jag har HELG att se fram emot. Nackdel är att jag på en måndag morgon INNAN kl 6 sitter och väntar på bussen (som för övrigt är sen). Ja jag ska sluta tjata om den tidiga morgonen nu!

Ni som undrade om öronpropparna - googla EARfoon så kommer ni in på deras hemsida. Vet inte hur det funkar för privatpersoner, men fick höra att ett "vanligt" par kostar ungefät 2000:-. Alla lärare borde egentligen ha ett par eftersom det är så hög ljudvolym i klassrum etc. Kommer göra gött för mina små öron!

Kommer säkert komma sent nu pga att bussen inte dyker upp, tur att jag gör bra intryck! Fasen också jekla västtrafik.

No comments: