Friday 29 October 2010

Tung fredag

Är så trött att jag skulle kunna sova en vecka.

Vet fortfarande inte vad som är fel med Dusk. Hon blev inlagd över natten. Var väldigt uttorkad. De gjorde ultraljud på henne men hittade ingenting fel. Om hon får behålla sin mat som de skulle mata henne med så får vi troligtvis ta hem henne.

Svea är också hos veterinären nu. De har tagit blodprover och röntgat och gud vet vad. Mark är där med henne nu. Hon kanske måste stanna över natten om proverna inte ser bra ut.

Jag känner mig bara tom och ledsen inombords. Vid 16 får jag gå hem. Svårt att låtsas om som att allt är ok framför barnen men har ju inte mycket till val.

Om någonting mer går fel nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.....

1 comment:

Danne said...

Jag lider med dig Pernilla. Mitt hjärta värker :( Hoppas att dina små älsklingar mår bra. Jag håller alla mina tummar! Kram