Friday 8 October 2010

Termos

Köpte en liten kaffetermos i onsdags. Känns bra att kunna piggna till lite påväg till jobbet. Laddade t.o.m. kaffebryggaren och gjorde iordning igår kväll innan jag gick och la mig. Vuxen- eller pensionärspoäng?

Hur ber man två som sitter och pratar teckenspråk att använda små bokstäver!? Sitter två på bussen här och gestilerar som tokar till varandra. Får snart ett epilepsianfall eller något! Gah... Ena sitter snett framför mig på höger sida och den andre snett feamför på vänster. Inte så lätt att fokusera rakt fram på telefonen med saker fladdrandes i båda ögonvråna.

1 comment:

Danne said...

Haha, små bokstäver! Du väl ändå för rolig du :D Att ladda kaffebryggaren kvällen innan är vuxenpoäng, det gör jag nästan varje dag numera. Jag sparat minst 2 minuter på morgonen :)