Tuesday 12 October 2010

Who knew?

Svea är allt en konstig prick. Hon har ätit dåligt den senaste veckan. Hon har ätit all sin mat men det har tagit väldigt lång tid vid varje måltid. Hon har exempelvis ätit frukost då hon gått fram och tillbaka till maten och ätit lite i taget. Vi trodde att det kanske berodde på att hon varit ledsen över att jag börjat jobba. Men så var inte fallet.

Mark tog henne till veterinären idag. Stackarn har halsfluss! Inte i min vildaste fantasi hade jag gissat på halsfluss. Hon har varit pigg under veckan, egentligen bara maten som har krånglat. Inte så konstigt iof. Hade du velat knapra torrfoder medan du hade halsfluss? Om en människa får halsfluss blir man ju typ däckad. Juat nu ligger hon i soffan och leker för fullt med en läderbit. Min lilla stackars sjukling.

Imorrn ska jag upp kl 5. Stackars mig. Men slutar 13:30 så ska väl inte klaga egentligen! Tjing.

No comments: