Saturday 18 December 2010

Kronan på verket

Vi köpte julgran igår! Bestämde oss för att klä den idag. Känns lite konstigt att klä den 6 (DET ÄR BARA 6 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!) dagar innan jul. När jag bodde hemma hade vi som tradition att alltid klä granen dagen innan jul, med uppesittarkväll på TVn. Fin blev den iallafall. Åh, det är så mysigt med gran. Jiha! Jag fick sätta upp stjärnan på toppen.


Se så fin!


Här är pepparkakshuset som jag gjorde i torsdags.


Den sönderbitna fjärrkontrollen. OBS! Förövaren syns på bilden.


Fick en julklapp av ett av barnen i fredags, jippi för mig! Jag gissar på någon sorts choklad.



Om inte min man hade fått för sig att installera om vår Mac Mini skulle jag ha kollat på Lost, är färdig med säsong 1 nu. Vill ju se mer. Blir väl inte färdigt för ens imorgon. Vet inte vad jag ska göra istället nu. Lyssnar/kollar på Musikhjälpen, men vill kolla på loooooooooooooooost.

Oh vänta, installationen är klar! wawawawa HEJDÅ!

1 comment:

Danne said...

Himla fint med granen, super juligt! Vad säger katterna om den och alla juliga kulor? :) Eller Svea för den delen? Vi plockade fram allt julpynt till granen igår (hos mamma o pappa) och Malte (hunden) var väldigt snabb med att nappa en av de stackars kulorna! Jajja!