Tuesday 21 December 2010

Muskelfäste

Efter att ha varit hos sjukgymnasten fick jag min dom. Jag har inflamation i ett muskelfäste i min höft. Vilket leder till att jag bl.a. bör sova med en kudde mellan benen (för att avlasta höften). Får se hur detta går, verkar vara en pers att få kudden att stanna kvar där. Det är ju svårt nog att ha den kvar där när jag ligger still!

Hon sa att jag inte skulle överanstränga höften, dvs försöka att inte gå långa sträckor etc. Är lättare sagt än gjort när man har hund. Maken blev inte direkt överlycklig över denna nyhet, men ingenting jag kan göra åt saken direkt!

Det var lilla julafton ikväll med. Bytte klappar med E & D. Vilket ni får höra mer om imorgob för nu är det dax att sussa. Ska upp vid 5 imorgon. Tjing

1 comment:

Christofer said...

Du e för bräcklig! Sluta paja din kropp, hur svårt kan det vara?