Tuesday 21 December 2010

Tron Legacy

Efter jobbet igår så gick jag, Mark, E & D på bio. Såg Tron Legacy i 3D. Vet inte om jag tyckte att 3Dn gjorde filmen så mycket bättre, men filmen var helt ok. Kände mug rastlös och väldigt trött under filmen. Försökte trycka i mig så mycket socker som möjligt som skulle hjälpa mig hålla ögonlocken öppna.

Sen var jag orolig för vad Svea ställt till med hemma medan vi var borta. Under dagen hade hon bitit sönder en annan fjärrkontroll och en julgranskula. Samt dragit upp en jordig timjanskruka över hela soffan. Tur att vi har en bra dammsugare iallafall.... När vi kom hem på kvällen upptäckte jag att hon hade bitit sönder en sladd till min nya kula som hänger i köket. Suck.

Nu sitter jag på vårdcentralen och väntar. Sköterskan trodde inte att jag hade någon infektion i höften så hon bokade in mig kl. 10 hos en sjukgymnast istället. Hade de inte kunnat testa för infektion medan jag väntade på min tid nu!? Känns ju skitkul att behöva sitta här 1h. Ångrar bittert att jag inte tog mig tid att äta frukost hemma...

No comments: