Friday 3 December 2010

Nerbäddade

Jag har dragit på mig mer sjukdom. Har legat nerbäddad i soffan i två dagar. Behövde lite mys-sällskap såhär på en fredagkväll så jag bäddade ner Munchkin med mig.

Maken är ute och jagar mat åt oss medan jag kollar på TV. Börjat kolla på Lost igen. Kommer inte ihåg så väldigt mycket av säsong 1 så jag börjar om från början helt enkelt. Har inte så mycket annat vettigt för mig...

I onsdags kväll var jag på en smyckeskurs. Gjorde ett halsband som jag ska ge till mamsen i julklapp. Bild kommer så fort jag orkar göra det. Tjing!

1 comment:

Elinor said...

Åh stackare! Det suger å vara sjuk, men det är rätt årstid för det. Man missar ju inte många grillfester i -10 grader.

Vad gott det ser ut där kissen ligger. Ser ut som om det är en Snugrug du har? Jag har köpt en till morsan i julklapp, den är ju verkligen helt suverän.

Ett stort krya på dig!