Sunday 2 October 2011

Bagare Panini

Idag bestämde jag mig äntligen för att det var dags att panta! Det var ganska länge sedan vi pantade flaskor. Det står t.o.m. en till kasse utanför bild. Den totala summan blev 200:- .....



Imorgon är det föräldramöte på jobbet så jag och E (det var egentligen E så jag hade inte så mycket till val!) tog på oss att baka kanelbullar. I 2h har vi stått och slavat i köket. Vi kom överens om att försöka göra dem lite mindre så de skulle få plats i formarna. Men bullarna blev gigantiska! Inte gråter vi för det, föräldrarna kommer nog uppskatta monsterbullarna också.

Det blev några över till oss också, de var sjukt goda! NAMNAM



Cyklade en sväng imorse också. Det tog emot en hel del idag. Det blåste som sjutton medan det var väldigt varmt. Det går bättre och bättre med cyklandet, får se hur länge vädret tillåter fortsatt cyklande. Måste komma ihåg att anmäla mig till tjejvättern, kanske ska göra det nu? Hmmmm blir nog bäst så, bajj!

Ps. Vi ändrar till vintertid och vrider tillbaka klockan 1h den 30/10-11 vid 03.00. Så när vi vaknar upp på söndagsmorgonen har vi vunnit en timme, jihaaaa!

No comments: