Sunday 19 September 2010

6:19

Denna söndagen blev jag väckt 6:19. Svea pep desperat och behövde gå ut. Munchkin jamade högt och mycket efter mat. Mark ignorerade djuren (eller vaknade ej av deras eskapader, högst otroligt men man vet ju aldrig).

Jag tog några sekunder för lång tid på mig för Svea kissade på sig lite på hallmattan. Hon satt på rumpan medan hon kissade så vi blev båda väldigt förvånade. Inte så konstigt dock. Hon slukade två skålar med vatten innan jag och Svea gick och la oss och jag misstänker att en viss make inte tog ut henne som han lovade.

Gissa vilka som ligger och sover nu utom mig? ALLA I HEMMET! Ingen idé för mig att gå och lägga mig igen. Vi ska på valpkurs så måste ändå upp om en timme. Aja sova kan jag göra inatt.... Typ. Njuta av min semester så länge den varar....

Emma får väcka mig om jag somnar i bastun efter Box Impact på gymmet i eftermiddag.

No comments: