Wednesday 15 September 2010

Nu gäller det!

Är påväg till min anställningsintervju. Skolan ligger i Öjersjö så det är en liten bit att åka, men inte så farligt.

Känner att jag är lite för nervös nu. Fick knappt i mig frukost. Måste lugna ner mig några hekton innan jag kommer fram! Hoppas det blir en lättsam intervju som jag hade igår. Hjälpte mig att slappna av mer i situationen också.

Hade en annan intervju för några veckor sedan då 3 personer intervjuade mig på samma gång. Blev mer eller mindre pepprad av frågor under 1,5h. Där var det inte lätt att slappna av kan jag ju säga!

Annars har morgonen varit relativt lugn. Blev väckt 6:45 av hungrig katt och kissnödig hund. Fixade frukost. Kollade på två avsnitt av Halv åtta hos mig. Efter det hade jag perfekt med tid att göra mig iordning och väcka Mark. Nagellacket blev fixat igårkväll så det blev ingen stress över det imorse. Dock fick jag ta tag i skoproblemet som uppstod igår (om ni kommer ihåg att Svea fipplat med mina skosnören).

Nu - dax för lite Fruit Ninja.

No comments: