Tuesday 28 September 2010

Storhandling

Tänkte passa på att få några ärenden gjorde när vi väl var ute. Skulle handla en mössa och kolla efter körkortsbok, men det blev lite mer!

Mössa nr 1


Mössa nr 2 (kunde inte bestämma vilken jag skulle köpa så det blev båda! Viktigt att hålla knoppen varm ju!)



Sen köpte jag ett par byxor och ett skärp. Hunden är ej nu, det är samma gamla vanliga mupphund som promp skulle vara med på fotot!


Så här såg det ut när jag försökte schasa bort henne, hon är snabb som vinden så vi hann inte ifatt henne!


Nu ska det pluggas, kanske någon gång när jag har tråkigt... ? Nej! Nu ska stenpluggas så jag klarar teoritestet inom en vecka (eller någon annan kanske mer realistisk tidsram...)


Hittade ett rosa band jag inte kunde motstå att köpa. Mina andra två har gått sönder så det blev ett välkommet tillskott.

(Va konstigt röda mina knogar ser ut, nästan som om jag varit i slagsmål...)


Handlade en hel del annat också, men jag är nyfiken att börja kolla i körkortsboken så orkar inte blogga allt. Känner mig väldigt taggad för detta nu. Undrar hur lång tid det tar att lära sig köra bil? Jag vill ha körkort nuuuuuuuuuuuuu!

No comments: