Friday 24 September 2010

Vart har filten tagit vägen?

Svea har säkert gömt den tänker ni. Eller katterna har kidnappat filten och torterar den. Sanningen är tyvärr lite värre än så...

DET VAR INTE MITT FEL!! (kanske bara lite grann.....)

Så fort Svea jagar katterna så ryter jag till, bestämt att nu får det vara nog med att terrorisera katterna! Imorse var stubinen kanske liiite kortare än vanligt. Svea jagade Munchkin så jag skällde på hunden, ja alltså inte voff voff utan på ett mer verbalt mänskligt sätt.

Någon minut efter upprepades samma procedur, fast två saker ändrades. Jag skrek tydligen till som "thusand roaming hippos in himalaya" pfft. Men något måste jag ha gjort annorlunda för Svea blev SKIT(läs: kiss)rädd. Dvs hon kissade på sig, på filten. Hon lugnade ner sig lite efter det iallafall...

Nu - skriva under anställningsavtal innan de kan ångra sig!

No comments: