Friday 3 September 2010

Com Slem

Vårt ComHem internet har slutat fungera 3 dagar på 1,5 vecka. Är skitsur! Mark ringde (igen) och undra vafan de höll på med, fick som svar att de inte visste vad som var fel eller hur lång tid det skulle ta att fixa det. Kompensation kunde de inte prata om förrens problemet var ordnat, bra där! Ändå fick vi ett sms igårkväll där det stod att problemet var fixat av en tekniker... Aja

Orkade inte sitta hemma och sura så jag åkte till stan tidigt för att få några ärenden gjorda. Glömde äta så jag smaskade i mig lite från Espresso House! Nom nom

Nu ska jag köpa en väska jag kan ta med på gymmet. Jag och Emma var på Afrikansk Power Dance igår. Det var skitkul! På måndag blir det bodycombat, kommer väl komma därifrån blåslagen.

Här kan jag inte sitta hela dagen, tjing!

No comments: