Sunday 26 September 2010

Köldskada

Ser ni hur kall min hand är!? Nej? Bah! Jag känner det iallafall. Fifan va det börjar bli kallt nu. Säger hela tiden till mig själv att jag ska plocka fram höstjackan, men det tar emot! Vill inte att det ska vara höst. Kom tillbaka sommaren! Jag saknar dig såååå!

Testa Cykling Aktivio (Spinning? Tror det är samma sak?) idag. Tyckte inte att det var så himla kul. Visst det var bra träning, men inte direkt roligt. Men, men man måste ju testa på. Imorgon förmiddag ska jag på Indoor Walking, får se om det är bättre.

Idag var sista valpkurs-tillfället. Tiden har gått fort! Nästa vecka ska jag och Svea börja på fortsättningakursen. Jag ska dit på teorilektion imorgon kväll, sen är det med Svea på söndagar. Ska bli kul och se vilka nya hundar vi ska stifta bekantskap med.

Nu ska jag kolla på film med maken. om han kan slita sig från sin j@&!?$%#+*^¥£$#%vla dator någon gång.....

No comments: