Friday 24 September 2010

Körkortstillstånd

Häromdagen ansökte jag om körkortstillstånd på nätet. Var tvungen att komplettera med ett syntest, vilket jag fixade idag och ska nu skicka iväg.

Är påväg till gymmet för att testa Zumba, hoppas tränaren är frisk idag så jag inte behöver köra BodyJam. Måste ha på mig långbyxor (kom inte på vad det hette först långärmade byxor? Långa byxor? Bah!) idag. Har jag shorts på mig så kommer mina vackra blåmärken på knäna synas och det är jag inte så sugen på direkt.

1 comment:

Elinor said...

ohh! Du måste skriva hur Zumban var! Jag är skitnyfiken på det! Måste man ha bra koordination för å göra det? Du vet, höger fot vänsterarm å hoppa lite, är inte min grej, jag kan itne göra flera saker samtidigt (trots att ja är tjej).

Ja men visst måste hon ut ikväll! Hon kan ju inte få fler chanser, verkar som om hon inte tar det på allvar direkt.

Ja hon rödhåriga, jag tror att hon heter Linda! jag såg henne när hon var med i Popstars, jäkla duktig tjej! Det är ju säkert dom som kommer vara bland topp 10 i alla fall.. Geir, Linda, Alice, Jay och han Jimmy (som blev totaldissad förra året)... dom kan ju sjunga i alla fall!

Haha läste inlägget om Svea å filten! Haha det har hänt mig med, inte med Chenda men min förra hund. Haha hon gjorde ngt (minns inte vad) men jag röt till, å hon visste nog inte att jag stod å tittade på, så hon blev så jävla rädd å förvånad att det vara bara att börja tvätta mattan!

Kram kram!