Wednesday 10 August 2011

Avsaknad

Vad jag tagit bild av? Jag vill kalla min bild "busstation utan buss".

Jag vet inte varför jag envisas med att bli så irriterad på Västtrafik, kan inte låta bli! När jag åker till jobbet tar jag bussen in till stan för att sedan byta till en buss till jobbet. Igår morse kom inte bussen i stan. Jag antar att den var inställd. Vem vet med västtrafik, de informerar NADA. Slutade med 25min väntan på bussen (skulle egentligen varit 5min). Jag kom precis i tid till jobbet, vilket var tur då jag var den med nycklar som skulle öppna förskolan.

Idag sitter jag här vid busstationen hemma, i en på buss tom hållplats. Den skulle ha varit här för 10min sedan. Gissa vem som öppnar idag. Gissa vem som med största sannolikhet missar sin buss inne i stan och kommer bli sen. Gissa vem som är rikligt irriterad på ett jäkligt ARROGANT västtrafik.

Morr.

No comments: