Friday 26 August 2011

Skojakt

Idag när jag skulle gå hemifrån hittade jag inte mina skor. Blev RIKTIGT förundrad när dem inte stod vid skostället. Jag hade väl ställt dem där igår? Letade i badrummet, letade i köket, i vardagsrummet men ingen lycka.

Kollade i garderoberna i hallen. Kollade i Sveas bur, hon kan ju ha burit in dem där? Men nej....

Kollade utanför ytterdörren. Började fundera på om jag hade på mig skor när jag åkte hem från jobbet igår? Hade jag kanske bara mina innetofflor på mig? Hmmmmm

Skicka ett sms till Emma och sa att jag skulle bli sen. Vi skulle alla åka till Egg and Milk tillsammans för frukost. Då fick jag ett svar tillbaka med en fråga, "har du kollat i din väska?" ARGH!!! David hade gömt mina skor i min väska igårkväll!

Operation hämnd är nu igång, vänta du bara David, vänta du bara! Moahahahaha

No comments: