Friday 26 August 2011

Frukost a'la Egg and Milk

Igårkväll bestämde jag och Emma att vi skulle äta frukost på Egg and Milk. Vi ville lyxa till det lite när vi började samma tid för en gångs skull! Gubbarna fick följa med också. Borde iof inte ha låtit David följa med, han förtjänade det inte imorse.....


Typ som en Amerikansk diner.


Mumsiga bagels! I want one. Gissa vad? Jag åt en halv också! NAM


Fanns mycket att välja på. Var väldigt länge sedan jag åt jordnötssmör, det var muuuums.


Före:


Efter:



Betyg: Helt ok. Inte alls lika gott som sist jag var där. Pannkakorna var lite brända och våfflan hade en del bränt i sig också, han rengjorde nog inte innan han gjorde våra.

Om jag kommer gå dit igen? JAAAAA såklart!

1 comment:

Myaraq said...

Jag älskar Egg&Milk! Jag bodde preciiiiiiiiiiiiiiiiis bredvid förr i tiden. Åh vad jag saknar de morgonarna när jag liksom bara kunde gliiiida ner dit och trycka blåbärspannkakor.