Monday 19 April 2010

Halv åtta hos oss Emmas middag

Emmas middag i bilder

Fördrink

Vad ska vi få äta måntro?

JORDärtkockssoppa och vitlöksbröd!

Men det blev ingen huvudrätt......

Allt hon lagade var lite sallad.....

Moahaha! Biff med klyftpotatis, rödvinssås, halloumi och sallad, mums!


En bild som togs efter den ROLIGASTE bilden i världshistorien på E, men den lägger jag inte ut här, ni kan komma och se den hemma hos mig efter jag har förstorat den och satt upp den på väggen som fototapet.

Efterrätt: Vit chokladmousse (Jag skulle göra EXAKT samma efterrätt. Men Es bror E tipsade E om att göra vit chokladmousse istället för äppelknyten med glass, som va the original plan. Så nu står jag utan efterrätt och ett ostadigt förhållande med Es bror E. Som jag förövrigt aldrig träffat...)


Trevlig kväll med mumsig mat!

4 comments:

Emma said...

Jordärtskockssoppa va det faktiskt! :p

Panini said...

Same same :D

Emma said...

NEJE, Ändra NUUUUUU.

Panini said...

Ändrat ;)