Saturday 3 April 2010

Middag och bio

Igår gick vi och käkade på Jensens, det var smarrigt. Men dock blev det väldigt stressat. Vi hade bokat biobiljetter till 21:00, restaurangen 19:15. Vi missade spårvagnen för att det regnade (jag blev tvungen att springa upp och hämta en huva till jackan, kan ju inte regna på mitt hår heller!) så vi blev lite sena till bordet. Och självklart eftersom vi hade lite bråttom så tog maten skitlång tid att komma ut. Vi fick den inte förrens 20:15, vilket ledde till att vi mer eller mindre kastade i oss maten. Men gott var det iallafall!

Sen skyndade vi iväg till Bergakungen och såg:


Vi såg den i 3D. Den var mycket bra. Jag älskar tecknat för vuxna. Draken va så söt med, det fanns en annan sorts drake som var jättesöt med. Den var tjock som en humla typ med pyttevingar. Erm, sen va storyn bra med...... hihi! Jag rekommenderar filmen till de som tycker om tecknat för vuxna.

Vi fick se trailer för bl.a. den nya Shrek filmen också. Den verkar rolig, jag älskar Shrek med.

Får se vad som händer idag. Har frågat Lotta och Hayden vad de vill göra idag men de vet inte. Föreslog en promenad nere på stan i solen, blir väl vad vi gör idag.

E och D åker hem från utlandet idag. Stackars dem. Men de kommer iallafall hem till ett soligt Göteborg.

Uppdaterar senare hur det gick med påskäggen.

No comments: